Visokoškolske biblioteke i edukacija korisnika - Model Fakulteta kriminalističkih nauka Sarajevo
Ključne riječi:
informacijska pismenost, visokoškolske biblioteke, Fakultet kriminalističkih naukaSažetak
U raduje predstavljena nova paradigma učenja koju implicira informacijsko društvo i društvo znanja. To nužno dovodi i do promjena u radu visokoškolskih biblioteka i neophodnog uvođenja nastavnog predmeta „Informacijska pismenost" kao obaveznog dvosemestralnog predmeta najkasnije u drugoj godini studija, kako bi se studenti obučili za samostalan pristup informacijama, njihovo pretraživanje i procjenu. Takvu poduku kompetentni su vršiti isključivo bibliotekari kao stručnjaci za informacijske znanosti. Predstavljen je, također, model edukacije korisnika Fakulteta kriminalističkih nauka.
##plugins.themes.default.displayStats.downloads##
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
##category.category##
##submission.license##
##submission.copyrightStatement##
##submission.license.cc.by-nc4.footer##