Visokoškolske biblioteke i edukacija korisnika - Model Fakulteta kriminalističkih nauka Sarajevo

Autor(i)

  • Beba Rašidović

Ključne riječi:

informacijska pismenost, visokoškolske biblioteke, Fakultet kriminalističkih nauka

Sažetak

U raduje predstavljena nova paradigma učenja koju implicira informacijsko društvo i društvo znanja. To nužno dovodi i do promjena u radu visokoškolskih biblioteka i neophodnog uvođenja nastavnog predmeta „Informacijska pismenost" kao obaveznog dvosemestralnog predmeta najkasnije u drugoj godini studija, kako bi se studenti obučili za samostalan pristup informacijama, njihovo pretraživanje i procjenu. Takvu poduku kompetentni su vršiti isključivo bibliotekari kao stručnjaci za informacijske znanosti. Predstavljen je, također, model edukacije korisnika Fakulteta kriminalističkih nauka.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

##submission.downloads##

Objavljeno

2008-10-19

Broj časopisa

Rubrika

Pregledni naučni rad

##category.category##

##submission.howToCite##

Visokoškolske biblioteke i edukacija korisnika - Model Fakulteta kriminalističkih nauka Sarajevo. (2008). Kriminalističke Teme, 8(3-4), 333-343. https://www.krimteme.fkn.unsa.ba/index.php/kt/article/view/294

##plugins.generic.recommendBySimilarity.heading##

##common.pagination##

##plugins.generic.recommendBySimilarity.advancedSearchIntro##